Om oss
Kontor att trivas, mötas och utvecklas på
Kontoret Globen slog upp dörrarna 2005, tätt följt av Kontoret Solna Centrum som öppnade 2007. Kontoret Globen ligger på Arenavägen 41, på 12:e våningen. Där har vi en utsikt som når över hela Stockholm!
Kontoret Solna Centrum ligger mitt inne i Solna Centrum, ett bättre läge i Solna är svårt att hitta!
Kontoret Alviks Strand invigde vi 2011. Kontoret ligger längs vattnet med en fantastisk utsikt över Mälaren och Stockholm.
I hyran ingår det mesta, lite beroende på vilken tjänst du väljer och vilket Kontor du väljer att sitta på. Bland annat erbjuder vi bemannad reception/växel som tar hand om dina samtal och besök, konferens- och mötesrum, posthantering, tillgång till Kontoret dygnet runt, året om, Internet, telefonabonnemang, kopiatorer, scanners, kaffe och te, färsk frukt och städning. Vi kan också hjälpa till med bland annat sekreterarservice, kemtvätt, budservice, försäljning av kontorsmaterial, resebokningar, IT-support och utskrifter.
Vi som jobbar här
Förutom ni som sitter hos oss är självklart våra medarbetare Kontorets viktigaste kuggar. Det är de som tar hand om alla hyresgäster, ser till att de trivs och att all service runtomkring fungerar prickfritt. Många av dem har arbetat hos oss länge – ett tecken på att de trivs på jobbet.
Maria Gråbo
Kontorsansvarig
Kontoret Nybroviken
08-505 65 100
Skicka e-post
Läs mer
Jessica Sjödin
Serviceansvarig
Kontoret Nybroviken
08-505 65 100
Skicka e-post
Läs mer
Stina Söderman
Kontorsansvarig
Kontoret Solna Centrum
08-505 86 400
Skicka e-post
Läs mer
Monica Tessert
Serviceansvarig
Kontoret Solna Centrum
08-505 86 400
Skicka e-post
Läs mer
Maria Andersson
Kontorsansvarig
Kontoret Globen
08-505 68 700
Skicka e-post
Läs mer
Erika Kartano
Serviceansvarig
Kontoret Globen
08-505 68 700
Skicka e-post
Läs mer
Tomas Märgel
Kontorsansvarig
Kontoret Alviks Strand
070-059 24 60
Skicka e-post
Läs mer
Josefine Gunnarsson
Läs mer
Per Gunnarsson
Grundare
070-715 65 90
Skicka e-post
Läs mer
Historien om Kontoret
När vi slog upp portarna på Östermalm 1996 var vi bland de första kontorshotellen i Stockholm. Då visste människor knappt vad konceptet innebar – idag är det ett självklart alternativ för företag som vill ha ett modernt, smidigt och prisvärt kontor. Under åren har det hänt mycket både hos oss och i branschen och här ger vi dig en kort tillbakablick.